2014. február 28., péntek

Chapter 27 - Epilógus


Reggel fél hatkor a repülőgép felszállt. Könnyek gördültek ki a szememből. Nem tudtam jóra gondolni, csak ott ültem és bámultam ki a lehúzhatatlan ablakon, mikor zsebem rezegni kezdett.
" Pofa be és a legközelebbi reptéren szállj le. James xx" - kaptam egy SMS-t.
" Már most hiányoztok ♥ Találkozunk a közeljövőben:) XO, Leticia" - írtam vissza, majd kikapcsoltam a telefonom.

*James szemszöge*
- HEEY LOGAN! KENDALL! CARLOS! COME HERE NOW! - ordított James.
- Hey, wassup? Why you shoutin'? - csörtetett le a lépcsőn Logan.
- Ezt nézd - mondta idegesen James a telefonjára bökve, mialatt a többiek is leértek, Alexával együtt.
- Mivan? - kérdezte egyszerre Carlos és Alexa, majd velük együtt a többiek is megnézték az SMS-t. Logan dühöngve az ajtó felé vette az irányt, Kendall lerogyott, és a kanapénak dőlt, Alexa pedig pityergett. Egyedül Carlos állt lefagyott fejjel, majd mire feleszmélt, kérdezett.
- Leticia? Ez most komoly?... - majd ő is Logan után ment. Kocsikulcsot felkapva, telefont a kezébe véve.

*Carlos szemszöge*
- Halló? Igen. A NASA-tól telefonálok. Azonnal vissza kell fordulniuk, nagy gond közeleg. Igen, köszönöm. Viszhall - mondta a telefonba eltorzított hangon. A repülő L.A felé tartott - megint. Carlos hasított a kocsival, csak úgy forrósodott alatta a betonút, a kerekek szinte beleolvadtak. Tudta, Logan hova tart.

* Kendall szemszöge*
Felborítottam a kanapét, és kimentem üvöltözni. Ennyire fáj, ha valaki hiányzik az életemből. Ennyire?! Ennyire. Vagy százszor hívtam, nem volt elérhető. Dühöngtem odakint a tengerparton, hiszen mérgemben addig sétálgattam, hogy idáig jutottam el. Eddig a tengerpartig, ahol sokszor ruccantunk ki így együtt, heten. A három lány és mi. Álruhában, hogy élvezhessük is.

*Logan szemszöge*
Ezer lépés futás közben, száz futólépésben, csak tíz séta közben, de csak egy és az életed véget érhet.

* Alexa szemszöge*
- Itt hagyott minket - suttogtam, majd felálltam, és a fürdőszoba felé vettem az irányt.

" - Figyelj, én megígérek neked valamit - fogta meg a kezem Skyler. Először beszéltünk, mióta elment és visszajött. - Ha még egyszer elmegyek...
- Akkor levágom a hajam, hogy tudd, mennyire hiányzol - vágtam a szavába.  
- Vagy te az enyémet - nevetett, mint egy idióta és a karjaimba zuhant." - emlékeztem vissza ígéreteinkre. Majd a tükör előtt állva, kontyba fogott hajjal már csak az olló nyisszanását hallottam.

* Skyler szemszöge *
A repülőgép mosdókagylóját támasztottam két kezemmel. Egyikben egy kést, melyet egy szendvicshez kaptam - lusta pincérek. Nagy levegőt vettem, és megtettem. Lila hajam összefogva, pusztán a kezemmel. Majd fölötte a kést végiglendítve a padlóra hullott mind az. Betartottam ígéretem.

Ezúttal szeretném megköszönni minden kedves olvasómnak a sok-sok kommentet, a gratulációkat, a temérdek mosolyt, amit az arcomra csaltatok. Köszönöm azt a csekély 26 feliratkozót (mivel máshol szokott lenni 200-300 is). Az a lényeg, hogy mikor megkérdeztem, hogy folytassam-e, ti kiálltatok magatokért, és sorban írtatok, hogy Letíciát nem hagyjátok elmenni. :) Köszönöm a 8,350 látogatót (ami pont most van.) Amikor olvastam azokat a kommenteket, ahol írtátok, hogy majd' meghaltatok a nevetéstől, én csak mosolyogtam, hiszen valakinek boldog perceket okozhattam. Akármennyire szerettek egy bandatagot, addig utáltátok, amíg a történetben valami jót nem tett. Ha komisz és sekélyes volt, akkor ellene szegültetek. Sheila akármilyen gonosz is volt, mikor majdnem zokogva öntötte ki a lelkét Skylernek - és nem kért bocsánatot, mert tudta milyen nagy súlya van annak, amit tett - ti sajnáltátok, és az ő pártjára álltatok. Pontosan 2013. 11. 02.-én raktam ki az első részt, így még alig- alig három hónapot üzemelhetett a blog, de én büszke vagyok rá, mert akármilyen ocsmányul írtam, rosszul, tájakat nem leírva, és csak úgy hébe-hóba, mert ez az egyetlen történetem, inkább sorozatom, amit befejeztem. KÖSZÖNÖM NEKTEK!<3 
Az örökké való, és halhatatlan "Eckert Leticia, alias Skyler"

9 megjegyzés:

  1. De jóóóó *-* Kár, hogy vége :/ pedig imádtam! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi *w* Egyszer mindennek vége lesz.:) Köszönöm!^^

      Törlés
  2. Nincs tovább? Így olyan befejezetlennek tűnik..:'( és én szerettem a féllábú lilahajú ekkert letíciját (:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs :) Majd, talán egyszer. Ha :D Ne haragudjatok, de most érzem a legjobbnak befejezni. Ha nem is örökre, akkor pár hónapra. És ha bekattanok talán, talán. Lesznek még részek :)
      Letícija?! :3♥

      Törlés
  3. Nagyon imádtam a blogodat :) !!! kezdessz másikat? vagy talán még folytatod? A lényeg akkor is egy szó amit szeretnék mondani: Imádlak! :) és köszi amíg írtad mert nagyon nagyon vártam a részeket! Köszi ! RUSHER4EVER! ui: köszi a szép perceket amiket okoztál nekem! nagyon kevés ilyen megindító és szép, vicces..stb. blog van!! Várunk vissza. ~Viki~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először nevettem, utána sírtam. És csak most tudom írni neked azt, hogy ÉN KÖSZÖNÖM! Miattatok írtam tovább, az ilyen emberek mosolyogtattak meg mindig, és ösztönöztek az íráshoz. És le se tudom írni, hogy én mennyire imádlak téged! :)
      http://muchislittle.blogspot.hu/
      Ezen a blogomon, egy másik történet főszereplőjébe bújva még megtalálhattok :)
      El sem tudod képzelni, hogy mennyire hálás vagyok!:) Köszönöm, ezerszer is köszönöm!:')
      Ahogy Leticia mondta: Találkozunk a közeljövőben :)

      Törlés
  4. Ettől féltem :(
    Nem tudom, hogy én vagyok ilyen szörnyű banya, hogy az összes blog, amit "méltóztatok rendszeresen olvasni", véget ér, olyankor, amikor álmomban nem számítanék rá, és már görcsben ülve várom a folytatást?!
    Mert a Te blogod a legeslegkedvencebb blogjaim közé tartozik/tartozott/fog tartozni, és egy jó darabig nem fogom feledni. A nevetést, olykor szomorúságot, máskor pedig izgalmat, amit okoztál, úgy érzem nem tudom eléggé visszaadni Neked ebben a kommentben. De próbálkozok :) Mindent köszönök! Azért belül remélem, hogy a sztori újra szárnyra kap......

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Senkit sem szeretnék elszomorítani, de tényleg most éreztem a legjobbnak befejezni :) És nagyon köszönöm neked is, hogy végig kísérted a blogomat, Letíciát,Logant, és a többieket a történet során. :) KÖSZÖNÖM!<3

      Törlés